Пак проблемче 3 и 4 цилиндър са пълнят с вода,та дали мога да сваля главата без да свалям мотора.И някои ако има изостанали гарнитури за главата да дава оферти
Известие
Collapse
No announcement yet.
Най-накрая и аз с 33
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от morrty Покажи съобщениеПак проблемче 3 и 4 цилиндър са пълнят с вода,та дали мога да сваля главата без да свалям мотора.И някои ако има изостанали гарнитури за главата да дава офертиAlfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщениеМного лесно си се сваля на място главата, гарнитурата в магазина е 12-15лв - направо си е без пари
Всъщност, що не наточиш показалците и не обясниш, как точно става тая операция и какви са подводните камъни.
Накрая я тури горе, като важна, щото имаме всякакви глупости като важни, но тая ще е основа за много други ремонти!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеНадявам се да си му обяснил на лично как става тая работа, че ще оплеска всичко.
Всъщност, що не наточиш показалците и не обясниш, как точно става тая операция и какви са подводните камъни.
Накрая я тури горе, като важна, щото имаме всякакви глупости като важни, но тая ще е основа за много други ремонти!Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Ти обясни първо за 8в, щото я правих само веднъж тая операция и се проклех! Поясни и инструментитеНа където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
-
Първоначално публикувано от morrty Покажи съобщениеНе подсказвате,явно ще е на варианта проба-грешка.
Благодаря,утре я започвам
Докарваш маховика на белези (примерно на 5-та предавка). Сваляш предния капак и решетката. Източваш антифриза откъм главато която ще правиш. Вадиш радиатора със водните съединения и откачаш кабелите за перката и датчика Сваляш обслужващите ремъци. Махаш ангренажния капак. Отхлабяш и махаш ангренажният ремък а след това ролката/ите.
Дотук добре. Следва моят въпрос: Последно на 8V или на 16V мотор ще сваляш глава? С какви инструменти разполагаш? Занимавал ли си се с монтьорска работа? Знаеш ли къде са белезите на боксерите?Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Опита подсказва, че е от гарнитурата.
Изчистваш до блясък блока, като много внимаваш за стари парчета от гарнитура.Говоря за предишната, а не тая, която сваляш сега.
Минаваш с едра шкурка и където не лъсва веднага, минаваш с левие от макетно ношче и остъргваш или по-точно отлепваш остатъците. Това е много, ама много важно, защото може да е причината за сдуханата гарнитура. На пръв поглед може и да ти изглежда здрава, но...
Главата я почисти по същия начин, но много внимавай с остри инструменти, да не я нараниш. Алуминия е мек материал.
Дали е крива!?
Едва ли!
Все пак може да пробваш с голям шублер или каквото имаш, но да е обсолютно право. След като я почистиш го слагаш напреко, надлъжно и по диагоналите. Добре е да гледаш от едната страна, а от другата да включиш лампа или фенерче. Така най-добре ще видиш, дали е крива. По принцип тия глави са малки и не се кривят лесно.
Ако имаш съмнение е добре да я дадеш на шлайфист, но правилото гласи, че трябва да шлайфаш и другата на същия размер, независимо дали има или няма нужда.
Ако е много малко, например 0.05-0.1 мм, може и да не шлайфаш другата.
И помни!
Чистота и търкане до побъркване!
Малко повече търкане ще ти спести много псувни и главоболия!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Пришлайфай си и клапаните с паста и смени гумичките(4лв.)За всеки случай си смени и гарнитурката на фланеца на всукателният колектор(и от там минава вода!!!)+ гарнитурата на капака на клапаните(една такава найлонова).После за зацепването питай,че белези по маховика колкото щеш ама само един(Т) е верният.Ааа забравих и семеринга на разпределителният вал.Цилиндрите почисти със Scoch brite 3M(може да ползваш и твърдото на гъба за миене на чинии) и WD40 и след това мажи веднага с масло за да не ръждяса пак от влажното време.
Alfa33 1.3 90г.Alfa33 1.5 93г.Alfa33 1.4 94г.Alfa146 1.4TS 97г.Alfa146 1.8TS 99г.Sprint 1.5 78г.Аlfa33 1.7 4x4 91г Sprint 1.7 16V 83г.Alfa145 1.3 96г.Alfa156 2.0 99г.147 1.6 03г.145 2.0 Alfa159 1,9 JTD Ti
Comment
-
Първоначално публикувано от morrty Покажи съобщениеЕто малко резултати,преди и след това.Направи ми впечатление че м/у цилиндрите няма отвор за воден канал както на главата,това нормално ли е и на блока има означение за година "87"
За водната риза не се притеснявай. Така са 8-клапановите глави. От горната страна на блока, между цилиндрите, има два отвора, но на 8v главите липсват.
Изключение правят 16-клапановите глави, които имат такива отвори, макар и по-малки от съответстващите на блока.
П.П: Главите с повечкото клапани много готини беLast edited by mitaka_cs; d.m.y г., 18:25.1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
и делта
Comment
-
Първоначално публикувано от mitaka_cs Покажи съобщениеП.П: Главите с повечкото клапани много готини бе
Хем готини, хем вървежни.Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
Comment